fredag 21 december 2012

Pimpad pärm

Försöker fortfarande bringa ordning i mitt hemmakontor. Framförallt vill jag att det ska se snyggt ut på hyllorna. Fula pärmar som inte matchar pimpas enkelt med tapetrester eller omslagspapper eller annat papper som faller i smaken. Den här pärmen fick ny utsida med överbliven vardagsrumstapet. Jag har flera pärmar fulla med skisser och teckningar, det här är en av dem. Snällt mot plånboken och miljön att inte köpa nytt.

Trycken jag hämtade ut blev kanon! Tyvärr har jag inte lyckats ta några bilder som gör dem rättvisa. Väntar in januariljuset!

2 kommentarer:

Elin sa...

Bra tips. Jag har många rullar tapeter ligger och väntar på något nytt projekt.

God Jul och Gott nytt år!

Sara sa...

Tack Elin! Kul att du fortfarande kikar in här, är ju ingen flitig bloggare precis... Bättring utlovas!