onsdag 23 mars 2011

Godmorgon mina vänner!

All min "bildtid" går just nu åt till att uppdatera butiken på Signerat.se, så jag hoppas ni har tålamod med att bloggen handlar mest om det en tid framöver. Nytt i butiken är mitt mönster med tulpaner, i svart och gult. Jag kallar den "Tulpanfolket".

I sista sekund bestämde jag mig häromdagen för att anmäla mig till Konst i Kvarn även i år... Hoppas jag kommer med! Om jag får vara med kommer jag att inrikta mig på att ställa ut tavlor till mindre peng i mindre format än förra året.

Ha en riktigt skön dag nu!

3 kommentarer:

Ljuvligt Hemma sa...

Åååh vad fin & vad kul att du fixat "butik" & att du kanske ställer ut i Konst i kvarn även i år :) Vi måste ta och ses snart! Kram kram.

Anonym sa...

God nyhet! Vi kommer och bjuder på en lunch. Hälsningar MåA

Sara sa...

Isa: Jag vill jättegärna träffa dig :). Hör av mig framöver!