tisdag 4 januari 2011

Skiss nr 4 år 2011: Plankan på pass

Friskvård av svag i Bodypumpmiljö.
Jag är otroligt svag, typ som en nyfödd. Den här övningen orkar jag till exempel med i ungefär två sekunder. Egentligen ska man ju sprattla med både ben och armar samtidigt, men det kan inte jag. Två armhävningar på knäna och jag är färdig som artist. Axelpress utan hantlar; jag skriker lika högt som alla andra (med hantlar) när bodypumpinstruktörerna räknar ner sista omgången. Okej, kanske överdriver lite, men det var vad jag hade i tankarna igår efter träningen när jag gjorde dagens skiss/teckning/illustration. I brist på andra frivilliga är modellen till bilden jag själv.

Med vänlig hälsning "tjejen längst bak i gymmets vänstra hörn".

3 kommentarer:

Rebecca sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rebecca sa...

du är ju underbar:)

Linda sa...

Haha.. instämmer med Beccas kommentar. Riktigt roligt skrivet också..