fredag 30 juli 2010

Ramat och klart

Bilder ovan: Del av tavlan "Min virkade hatt" och nedan "Ralf" som nu heter "Mjuk och följsam" inramad.

Allt är färdigt nu förutom signering och upphängningsanordning på tuschteckningarna och nummer och namnlappar till tavlorna. Jag kom just in från en välbehövlig löprunda med åkrar, ängar och hästar. Var bara tvungen att få röra på mig!

Dagens största eloge och medalj går till min snälla man som har snickrat ramar hela dagen för min skull. Jag är bautanöjd med resultatet. Nu: Back to arbeta. Vi ses!

4 kommentarer:

Kanina sa...

Gick vernissagen bra? Tänkte försöka ta mig dit någon dag om jag blir lite ledig. Kommer du vara där något till veckan?

Sara sa...

Hej Nina! Jo, det var mycket folk och jag sålde en tavla nästan direkt, så det gick bra tycker jag. Jag ska sitta vakt på torsdag mellan 11 och 15.30. Kika gärna förbi! Kram!

Elisabeth sa...

Ser jättefint ut! ska också försöka ta mig till vindeln någon dag. Kul att du sålde en tavla!

Sara sa...

Jo jag är jätteglad för det! Vi kanske ses i Vindeln då!