tisdag 2 december 2008

Surfat och hittat

Jag har inte haft tid att surfa på flera veckor, och det har jag väl inte nu heller, men på nåt vis har jag ändå lyckats fastna vid datorn långa stunder ett par dagar i rad. Jag har varit hemma från skolan, förkyld och eländig och suttit och bloggsurfat. Det finns ju så många duktiga, talangfulla människor därute som bloggar. Jag insåg tex igår att det finns en hel uppsjö (jag visste att det fanns många, men det finns ju massvis!) med illustrationsbloggar att surfa mellan. Bloggar av både amatörer och yrkesverksamma konstnärer och illustratörer. Igår hamnade bland annat Krisatomic och Annas little box of art bland mina bokmärken.

Idag, idag hittade jag en riktig bloggpärla- illustratören Jojo Falks blogg. Läs den!

2 kommentarer:

Elise sa...

Jag kan bara instämma. Jag hinner inte sitta vid datorn. Jag hinner inte ens pyssla och teckna så det finns inte mycket att lägga upp på bloggen heller.

Tycker det är svårt att hitta intressanta bild-bloggar, så tack för länkarna. Jag gillade dom!

Finna teckningar du har gjort.

Sara sa...

Elise: hej hopp! Tur att det kommer lugnare tider :). Blev glad för din kommentar, kul att du också gillade länkarna! :)(Nu ska jag plugga). Ha det så skönt, och stressa lagom!