torsdag 9 oktober 2008

Overkligt kul

När jag ska öva teckning är det oftast samma person som finns till hands. Så då ritar jag honom. Här ritar jag, och han ser på TV.

Hej mina vänner! Tiden flyger förbi, det är nästan helg igen, och jag sitter och skapar ett nytt CV, enligt råd och tips från föreläsare från Proffice. Nyss ringde min chef och gav mig ett galet roligt uppdrag! Jag ska designa etiketter till tre teblandningar vi säljer mycket av i butiken. Etiketterna ska alltså tryckas upp och användas på påsarna när vi säljer dessa sorter. Det sägs att man inte ska ropa hej innan man är över bäcken, (så här lägger jag in en liten reservation) mina förslag kanske inte går hem, men ack så mycket overkligt kul det kommer att bli att skapa dem!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Go for it!!!Låter som ett jätteroligt uppdrag...vi ses ikväll,kram A!!!

carra sa...

Men gud vad roligt!! You go, girl!
Fredagskram,
Carra

Kanina sa...

Du kommer ju bli kändis i tevärlden! :D

Ljuvligt Hemma sa...

Vad kuuul!!!! Det kommer att bli så bra såååå :) Trevlig helg! Kram kram.

Elin sa...

Det låter verkligen roligt! Självklart kommer de att bli helt perfekta.

Linda sa...

Va roligt! Det fixar du galant! Kram..

Maria sa...

Åh vad roligt Sara! :) Grattis och hoppas det går vägen. Du måste lägga upp bilder på bloggen när du har fått fram något. Nyfiken blir man allt...

Pethra på Design och Inredningsbloggen sa...

Grattis, vad kul med det uppdraget! Härligt stil mannen har i soffan, haha!