måndag 8 september 2008

Nytt nuläge!

Och nu ser den ut så här.

Idag har jag börjat skolan! Vi slutade lite tidigare, så jag har haft en lång, skön, ledig eftermiddag. Inga läxor än. Vår huvudlärare visade sig vara en lärare jag hade på gymnasiet i företagsekonomi. Det känns roligt att få ägna sig åt studier på heltid ett tag, men jag saknar redan mina kollegor och doften på min arbetsplats! Jag vet inte om ni läser min blogg (förutom Isa då), men sänder en tanke och en kram till er genom cyberrymden.

5 kommentarer:

kanina sa...

Ja! Den här tavlan kommer bli superläcker. Kul att du trivs med studierna. Du kan ju alltid bunkra upp med te hemma och bjuda in dina kollegor på ett roligt knytiskalas så få du både lukt och kollegorna :D

carra sa...

Målningen ser verkligen spännande ut! Kul perspektiv. Ser framemot att se slutresultatet, det har också varit roligt att få följa den kreativa processen.
Kram,
Carra

Elin sa...

Vad roligt att få se målningen i olika stadier. Den ser fin ut. Hoppas du får tid att måla lite trots påbörjade studier.

Jag har precis lagt till dig på min länklista. Jag skrev att jag skulle göra det för länge sedan men nu har det blivit av. Hoppas det är ok?

konst-iga_tankar@hotmail.com sa...

Så jäkla fin målning, målar du i olja eller akryl? Själv blir det "bara" tecknande för min egen del. Men snart så...

Ihhh sa...

Kanina: Det borde jag faktiskt göra... Får ta tag i det.
Carra: Ja, vi får se vad det blir av den... Alltid lär man sig nånting i alla fall. Kram!
Elin: Svar hos Elin...
Nadja: Jag målar med Artisan Watermixable oil colour. Torkar snabbare än oljefärg, men långsammare än akryl (tar ungefär tre dagar). Lätt att rengöra penslarna. Passar mig! Kram till dig