söndag 7 september 2008

Nuläget

Jag håller på och donar med min header. Jag är barnsligt förtjust i brunt så jag tänkte att den kunde få vara brun ett tag. Denna blommönstrade kändes dock lite grillig. Får se om jag behåller den...

Carra var nyfiken på tavlan jag håller på med. Jag har inte målat något på den i veckan, dels på grund av tidsbrist, dels för att jag är inne i en fas där jag inte kan bestämma mig för hur jag vill fortsätta. Jag har nog lite prestationsångest. Så här ser den ut just nu i alla fall.

5 kommentarer:

Heart of a star sa...

Häftig tavla! Fötter är inte lätt alltså. Men du verkar ju bemästra det. :)

Sofia sa...

ÅH! Jag bara älskar den. Jag tycker fötterna ser lite sådär "disney-knotiga" ut. Som kapten Smith i pocahontas. Hoppas du tar det rätt haha. Skitsnygg!!!

Ljuvligt Hemma sa...

Underbar tavla... du är ju bara för duktig!!

Maria E. sa...

Härlig tavla Sara! Jag är också en stor fan av brunt. :)

Ihhh sa...

Alla: Tack för alla vänliga ord!