tisdag 16 september 2008

Nästan färdig...

En "actionbild"...
...och en närbild.
Här syns mitt barnstaffli, som jag fick i skolavslutningspresent i sexan. Jag har bestämt mig för att investera i ett nytt, men har ännu bara börjat fördjupa mig i vad som finns på marknaden.

Angående tavlan. Den börjar närma sig sin fullbordan. Några detaljer kvar bara...

Just precis nu känner jag mig upplivad efter ett par dagars undervisning i data. "Data för ekonomer" heter kursavsnittet vi håller på med för tillfället.

Annars har senaste veckan innehållit besök av svärmor och svärfar, nedmontering av båthus och en bröllopsinbjudan, bland annat. Mycket trevligt. Speciellt det sistnämnda! Nu måste jag bara se efter om jag kan gå.

3 kommentarer:

Margareta, Holmsunds blommor sa...

Förstod inte att tavlan skulle bli så fin!!! Häftigt motiv, ser så skönt ut och dessutom så vilsamma färger.
Kram

Sofia sa...

åh, älskar verkligen din tavla. Ser verkligen fram emot att se det färdiga resultatet!

//Sofia

Ihhh sa...

Tack! Jag blev nöjd med färgerna. Den är ju inte riktigt färdig än heller. Kanske kommer att önska att jag slutade måla vid ett tidigare stadium. Men, men. Vi får se... Tack för uppmuntrande ord! Kram