tisdag 16 september 2008

En affärsidé

Eftersom jag går en utbildning som inte har med bild att göra, men gillar (älskar) att hålla på med bild, försöker jag peta in små bilduppdrag till mig själv här och där. Denna bild är till en affisch som vi ska använda när vi redovisar gruppuppgiften "affärsidé". Vår idé handlar om en butik med inredningsprodukter i lantlig, romantisk stil. Resten väljer jag att vara lite hemlig med, den här butiken kanske faktiskt öppnar nånstans i Norrland av någon av oss i gruppen...

3 kommentarer:

Margareta, Holmsunds blommor sa...

Det blir perfekt.

Heart of a star sa...

Spännande! Ser fram emot att få höra mer.

Ihhh sa...

Margareta: Ja, idén är jättebra. Inte jag som kommit på den, men jag tror verkligen på den.
Mia: Det kan ta tid innan det händer något mer värt att berätta, om du menar affärsidén, men när det gör det rapporterar jag :).