tisdag 19 augusti 2008

På fotopromenad

Några sensommarbilder från slätten.

Idag unnade jag mig att sova länge. Sedan tog jag en lång promenad med kameran. Jag har visat bilder från Stora slätten nära mig förut, vintertid. Ovan några sensommarbilder därifrån.

Förra månaden visade jag bilder från Terese Sandgrens utställning i Vindeln och flera personer har undrat om hon planerar att göra fler akvareller med finurliga texter... Jag kan nu berätta att Terese har planer på fler "ordspråkstavlor" som hon kallar dem, men med lite andra motiv. Förhoppningsvis får ni se dem här i galleriet/bloggen nån gång framöver. Terese Sandgren går att nå via mail på adressen tesso79@yahoo.se.

Tips! Scrolla ner eller klicka här för att se Rita Henrikssons underbara målningar!

1 kommentar:

Anne, anness sa...

Vilka härliga sensommarbilder, det drar sig verkligen mot hösten nu och fort gick det. Det känns lite trist. Hoppas att du har det fint :)