måndag 2 juni 2008

Anne Helgesson

Illustration av Anne Helgesson

Vi har beställt en illustration med myror av Anne Helgesson, och nu har den landat hos oss. Den är så fin! Stram och enkel i sitt uttryck, jag tycker den är genialisk! Eftersom jag har en laddning av IKEAs ramar "ribba" hemma sedan tidigare, behövde jag inte vänta med att rama in den. Vi hade tänkt att den skulle få hänga i hallen, men den gör sig bra i vardagsrummet också, ser jag nu...

För att se en bättre bild på illustrationen och för fler bilder av Annes alster, klicka här.

2 kommentarer:

Anne (anness) sa...

:) Så roligt att få se den inramad hos någon annan! Tack rara du för dina fina ord om min illustration, jag blev jätte glad när jag fick se ditt inlägg. Hoppas att ni kommer trivas med den. :)

Ihhh sa...

Anne: Vad roligt att kunna glädja dig! Vi kommer trivas med den, det är jag övertygad om! :) Lovar ta väl hand om den. :)