onsdag 14 maj 2008

Signerat vs Etsy

Äter lunch och ler. Det har kommit till min kännedom att min vän Linda, kanske lite, i alla fall en smula, på grund av min blogg, får en del beställningar på sina fina målningar. Och det är ju precis så ett galleri ska fungera! För att man enklare ska kunna kika på Lindas målningar får hon därför, från och med nu, en egen kategori...

Vill förresten tipsa om relativt nya sidan Signerat.se, en "designmarknad på nätet där svenska formgivare på ett enkelt sätt kan nå ut på marknaden med nya och unika produkter". Kan den sidan utvecklas till att bli ett svenskt svar på fantastiska Etsy? Jag hoppas det!

2 kommentarer:

Annika sa...

Vad kul att du tittade in hos mig! Vilken härlig och inspirerande blogg du har! Jag blev så sugen på att måla (har trots allt gått tre år på konstskola)! ;) Din tavla med ranunkler är helt fantastisk - den skulle jag vilja ha hemma hos mig!

Ihhh sa...

Tack! Det är nog den bästa komplimang man kan få. Alltså om någon kan tänka sig att hänga upp ens konst i sitt hem! :) Lyckades jag inspirera är det jättekul! Hittade till dig från Holmundsblommors blogg. Kommer säkert igen :).