torsdag 22 maj 2008

Bröllopsuppdrag

Undrar om någon flyttar in i den här holken i år? Perfekt sommarbostad med underbar utsikt, för den som ryms.

Den här veckan är det fullt upp mest hela tiden! Hinner i alla fall visa lite vårliga foton från Obbola. Det är så spännande att se vad som tränger upp ur myllan i trädgården där. Upptäcker nya saker varje gång jag kikar förbi.

Igår fick jag ett ärofyllt uppdrag! Jag fick en beställning på en tavla till ett bröllop som äger rum om några veckor. Så ikväll börjar jag arbeta intensivt med den, så att den blir klar i tid.

Elise, det var blomman ovan jag trodde var lik den du visade i din blogg...

3 kommentarer:

Elise sa...

Jamen, jag tror det är samma sort! Mina håller på att vissna ner nu. Jag har funderingar på att dokumentera hur dom skrumpnar ihop. Dom är vackra då också.

Linda sa...

Härligt! Va kul! Då har vi varsitt bröllopsuppdrag...vad blir det tro? Saknar dig vännen..känns som det va ett tag sen. Hoppas ni haft en bra helg.Kram

Ihhh sa...

Elise: Ja, det kan jag tänka mig. En sån blomma man måste böja sig ner och titta nära på för att upptäcka skönheten!
Linda: Jajjemen! Stor kram