tisdag 22 april 2008

Limetryffelgrön

Idag är jag ledig och det är skönt! Imorse fick jag erbjudande om att följa med på trädgårdsmässa till helgen. Det vore både roligt och inspirerande, så jag hoppas att det går att ordna... Balkongen behöver "pimpas" inför den stundande sommarsäsongen, och på mässan får man säkert massa uppslag och idéer!

Nu är det inte så mycket kvar på pelargonmålningen ovan. Jag tänker mig en mjukt, täckande grön färg i bakgrunden, såsom den i limetryfflarna vi säljer i butiken där jag jobbar.

3 kommentarer:

Mia sa...

Va häftigt motivet ser ut så långt! Spännande och se det färdiga resultatet sen.. Du funderar inte på å trycka upp motiven på saker, skulle nog bli vädligt fint.

Margareta, Holmsunds blommor sa...

Håller med mia. Finns så mycket dina motiv passar till: tyger, mattor, tapeter.....

Ihhh sa...

Mia och Margareta: Det skulle jag såklart jättegärna vilja. Men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga rent praktiskt, var jag ska börja... Vi får se vad som händer :).