fredag 21 mars 2008

Vågar jag?

En av mina goa arbetskompisar förlovade sig för ett tag sedan, och hon har pratat mycket om att hon behöver tavlor, så jag tänkte ge henne denna. Det jobbiga är att hon är extremt kräsen (enligt henne själv), så jag gruvar lite. Men ramen med dubbel passepartout som jag hittade på Gallerix måste hon ju bara gilla. Hon får väl byta ut motivet om det inte faller henne i smaken...

Förhoppningsvis har hon inte upptäckt min blogg. Då blir det ju ingen överraskning. Det var förresten hon som inspirerade mig till att börja blogga. Hon har en jättefin inredningsblogg, som jag inte vågar länka till, för då kommer hon att hitta mig :).

3 kommentarer:

Mia sa...

Den är kanonfin! Jag hade blivit jätteglad och jag är nog också lite kräsen. :)

Linda sa...

Inget att fundera på! E alltid jättekul att få nåt som någon har gjort själv. Jag säger; GO for it..Kram

Ihhh sa...

Nu har hon fått den. Hon blev glad! :)