onsdag 27 februari 2008

Framöver på Galleri Ihhh

Jag har varit så trött idag. Kanske beror på vädret, det har varit snöoväder här i Umeå. Men snart är det sommar och sol! Finns det liv så finns det hopp. Jag är sugen på att måla, men kommer liksom inte till skott. Kanske skulle man anmäla sig till en målarkurs? Skulle behöva lite input angående teknik och en spark i baken så att det blir lite mer verkstad. (Köpte för en tid sedan en enorm duk som är tänkt att bli en tavla till kortsidan av vardagsrummet. Måste bara bestämma mig för ett motiv.)

Vad händer framöver här i galleriet? En vän till mig vill gärna ställa ut de alster hon gjort på bildlektionerna, så de kommer dyka upp inom en snar framtid. Fler mönster kommer garanterat också att synas här i galleriet.

Vad skulle du vilja se mer av i galleriet? Eller vill du ställa ut något? Hör gärna av dig! Jag ska fixa en mailadress kopplad till bloggen. Så länge går det bra att höra av sig genom en kommentar om man vill.

Inga kommentarer: