fredag 11 januari 2008

Tavla klar!

Tavlan väntar på att få komma till nytt hem.

Nu har jag skrivit ut och ramat in illustrationen "Excess". Så nu är den klar för leverans till syster. Tänk vad mycket en snygg inramning kan göra för en bild!

Det är helg igen, och det har vi firat med att äta middag ute och hyra en film. Jag hann inte göra något bidrag till veckans tema på Illustration Friday, dagarna fylldes med annat och tiden flög iväg. Nu ska vi gå och sussa, imorgon är det dags för bland annat slipning av båt och knytis med goda vänner.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ursnyggt!!!...jag kanske måste beställa en likadan ;) !
Men jag kan skaffa ram själv...KRAM till dig!

Sofia sa...

Åh! Till mig?! Vad glad jag blir, den ser superfin ut. Jag tror den ska få en hedersplats i köket! PUSS på dig pussgurka!

Ihhh sa...

Hej! Tack! Den är finare i verkligheten. Svårt att fota i mörkret mitt i natten. Jag föreställde mig den i ditt kök när jag tänkte på var den skulle få bo. Kramar!