fredag 28 december 2007

Sömnlös

En trött jag i sovfrisyr som vill sova men inte kan.

Jag kunde inte somna inatt. Så jag gick upp och fotade mig själv. Sedan idag gick jag på stan och shoppade ritblock och pennor. Kolpennor. Jag har aldrig prövat kolpennor förut, bara kolkritor. Pennorna är mycket spetsigare än kritorna och därmed enklare att hantera. Jättebra! Har nog inte tecknat med kol sedan gymnasiet. Undrar för mig själv varför, det är ju superskoj!

Nytt tema på Illustration Friday är "soar" vilket betyder "flyga, sväva högt, stiga". Mitt bidrag dyker upp här senare i veckan.

Mamma: Tack för baslinnet och börsen (norrländska för plånbok). Stor kram till dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!Man kanske får beställa ett porträtt!!...Den andra bilden smyckar hallen nu ;) !!!

Ihhh sa...

Hallå där! Att min bild fick bo i er hall! Det var trevligt. Säg vem jag ska rita så ritar jag! Stor kram