torsdag 6 december 2007

Illustration Friday

Jag har försökt delta i Illustration Friday (vet inte riktigt om bilderna kom iväg som de skulle), det går ut på att man laddar upp en bild på ett givet veckotema till sajten Illustration Friday. Veckans tema var "excess" vilket enligt mitt lexikon betyder omåttlighet.

Alla de här godsakerna till två personer, det tycker jag är lite omåttligt!

Vid det här laget har jag suttit framför datorn alldeles för länge, vill bara tillägga att mina pelargonmålningar nu kan beskådas på sidan Ung Design. Jag börjar känna att det står lite för många alster och trängs på golv, hyllor och bord, det skulle vara roligt om de hamnade i nåt kärleksfullt hem istället!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Lillstrumpa!
Ann har lärt mig hitta till din mysiga blogg.Kanske blir det som ett gift jag dagligen måste ha.Jag vill beställa en fondvägg "Excess till sovrummet med sådant tapetmönster!
Kram P-pp-!

Fia sa...

Du är coolast syster!! SÅ HIMLA SNYGGT! JAg vill ha en sån grå bild. Puss

Ihhh sa...

P-pp: Jag önskar jag kunde ordna det!
Hoppas du tittar in här igen!

Fia: Det kanske går att ordna!

Era kommentarer gör det varmt i hjärtat!
Stor kram till er!